Oj

Bra stavning i inlägget under...


Äckel plugg

Jag blev precis klar med SO brevet om religion och det vart så himla skönt att bli av med.

Idag hade vi musikprov på klassisk musik, kul. Nästa vecka blir det fullt upp med prov och skit, 3 prov och 2 glosförhör och 25 frågor på HKK typ, ja sen har jag ju svenska, muntlig redovisning. Asså dör. På fredagskvällar somnar jag halv 10 i soffan, pluggat som en idiot hela veckan och på helgen. Sjukt segt önskar att vi. Inte gick några läxor. Nu väntas en god natt sömn inför imorgon och match.


Dag 6- 5 saker du inte kan leva utan

Jag kan inte leva utan
1. Min mobil
2. Dator
3. Smink
4. Innebandy
5. Tennis


Trött as hell

Äntligen ligger jag i min älskade säng. Kom nyss hem från innebandymatch i fristad och den hallen var nog den enda jag har vart i som har varit lika äcklig som vår här hemma. Vi förlorade med 1-4. Deras golv var helt konstigt, kände mig som bambi på hal is så halt var det, sen hade vi bara ett byte på backen men dom vann för att dom var bra inte för att det var konstigt underlag osv.

Jag har aldrig uppskattat min säng så här mycket på länge, kommer somna på 2 minuter haha godnatt


Dag 5- mina största misstag

Har ingen aning vad jag ska skriva här har aldrig gjort något stort så på det viset eller ah jag venne


Dag 4- någon du vill byta utseende med

Mila Kunis, gamla miley cyrus


Dag 3- en person du vill träffa just nu

Min älskade kompis Ida. Vi lärde känna varandra på ett tennis läger i Falköping sommaren 2011. Det var min hitilss bästa vecka i hela mitt liv och gud vad vi skrattade, jag tror jag förlängde mitt liv med 20 år. Vi började på en livslång vänskap och många sms och samtal av bara ren flum skit. Ida du är min soulmate jag älskar dig puss

A drop in the ocean is changing no weather

Dagen i skolan har vart seg, som vanligt. Måndagar är en utav de värre dagarna som finns när det gäller lektioner osv. Kom hem för en timme sen då jag fick ett ryck och sprang ut för att ta kort med kameran, gick in igen och gjorde typ nån frusen youghurt med bär i, allt för att slippa plugga haha.

Snart sticker jag till innebandyn för att springa av mig, sjukt taggad även fast att det bara är träning.

Dag 2- mina rädslor

Ja, mina rädslor är väl mista någon som står mig nära, döden och ormar. Det är nog typ dom sakerna som jag är rädd för.


Dim dom dam

Kom hem från innebandymatch för ett tag sen som vi vann med 5-3. Spelade ap dåligt men vi vann så aja. Ska egntligen plugga äckel musikhistoria och HKK men blev lite distraherad av Facebook och nån kamera app. Asså orkar inte, haha


Feb. 23, 2013

1. Jag älskar att träna.
2. Jag tycker varenda hund jag ser är världens sötaste.
3. Jag vill ha en mops och en schäfer.
4. Mitt favoritgodis är någon gulgrå sak från bubs.
5. Det hade vart sjukt kul att träna handboll pingis och badminton
6. Jag är född 25 maj
7. Jag har en sjukt stor vinnarskalle
8. Jag vill bo i en stor stad
9. Jag hatar min tandställning
10. Jag har haft en kanin som blev 11,5 år


30 dagar

Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta
Dag 2 - Mina rädslor
Dag 3 - En person jag vill träffa just nu
Dag 4 - Någon jag skulle vilja byta utseende med
Dag 5 - Mina största misstag
Dag 6 - 5 saker du inte kan leva utan
Dag 7 - I min handväska
Dag 8 - Vad jag tycker om min kropp
Dag 9 - Min favoritbutik
Dag 11 - Någonstans jag vill åka
Dag 12 - Mina bästa vänner 
Dag 13 - Hur mitt rum ser ut 
Dag 14 - Mina favoritprogram
Dag 14 - Något som gör mig glad
Dag 15 - Bild på mig från ett år tillbaka
Dag 16 - Min favoritdag på året
Dag 17 - Hur jag sköter mig i skolan
Dag 18 - Vad jag tycker om storbloggarna
Dag 19 - Berättar vad du inte gillar med andra människor 
Dag 20 - En vän jag inte skulle klara mig utan
Dag 21 - 5 saker jag ska ha gjort innan jag dör 
Dag 22 - 4 låtar jag gillar 
Dag 23 - Det läskigaste jag varit med om 
Dag 24 - Något jag hatar 
Dag 25 - Något jag är beroende av
Dag 26 - Vem jag smsar när jag är nere
Dag 27 - Saker jag vill ändra med mitt utseende
Dag 27 - Skor som jag vill ha 
Dag 28 - En av mina favoritbilder som jag själv tagit
Dag 29 - Mitt drömbröllop 
Dag 30 - Berätta om ditt liv och hur det kommer att vara i framtiden 

Välkommen till min nya blogg!

Mitt första inlägg.