Bilder från midsommar

 
 
 

23 juni

Skulle gått på gudstjänst vid 11 men det visade sig vare på nått heelt annat ställe än i kyrkan så det blev inget.

Efter lunchen åker vi hem och vi stannar nog vid lager 157 på vägen. När jag kommer hem så har jag inte en aning vad jag ska göra, sova antagligen och imorgon börjar träningen igen. Påtala om träning så cyklade jag och pappa nästan 4 mil igår och jag har så ont i svanskotan nu haha. Fruktansvärt blä.


Godmorgon

Vaknade vid halv tio ungefär och var jätte sugen på att åka in till stan och gå i lite affärer och så när jag kom på att det är missommardagen och allt är stäng. Jippe, eller inte. Sjukt segt att det är stängt. Vem firar ens missommardagen? Dessutom regnar det och jag vill inte gå ut och träna, inte bästa dagen i mitt liv men får väl ta och läsa och kolla på filmer.


Midsommar

Nu har det redan gått en vecka på sommarlovet. En vecka framåt blir det ganska segt och det blir nog bara att vara hemma men sen blir det fulltspeckat resten av lovet.

Idag är det midsommarafton. Igår åkte vi upp till Karlstad där min morfar bor och vi stannar nog till söndag eftermiddag. För att fira så stack vi till träfotere , ja det stavas så, och kollade på lite dans och så och ikväll blir det grillning.


Sommar

Ja det gick väl sådär med allt.
 
Det kommer nog inte komma upp så mycket vardags inlägg utan mer bilder och fotogrejer och så får vi se hur det går.