Dagens

Hej hopp idag var det redan onsdag och imorgon är det torsdag NO SHIT SHERLOCK. Veckorna går så otroligt fort eller är det bara jag som tycker det?
 
Idag spenderades dagen i skolan som alla andra dagar och på tennisen som alla andra dagar också. Jag tror jag har spenderat mer tid på tennisen än vad jag har sovit genom mitt liv. Det är sannslöst vad mycket jag har vart där, ja bara på påsklovet var jag nog där i en iallafall 20-25 timmar skulle jag tro. Jag spelar ju inte såklart hela tiden men när jag inte har något att göra så drar jag ner och träffar alla barn som leder till en hel del skratt. 
 
Det är bara 28 dagar kvar tills jag åker till min soulmate. Saknar dig festis puss. 
 
 

Kommentarer
Postat av: LinnJ

snyggt, de är så läckert när kragen är så :)
bloglovinbyte? :]

Svar: Ja asså jag vet inte användarnamm på bloglovin eller ah jag skapade det när jag gick i 6:an typ haha
evelinacarlsson.webblogg.se

2013-04-11 - 10:31:33
URL: http://linnj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback