Hallå estland

Idag är det måndag igen. Vad jag vet så är det inget bra på tvn idag så det blir väl att kolla på någon film eller ett avsnitt av oth. Btw PLL kommer med en 5:e säsong, omgomgomg iiiiih. Bästa serien som någonsin har skapats, efter desperate houswives då. 
 
Jag tror jag drar ut och cyklar nån mil snart. Måste ju träna inför hallandsloppet! Det är en av de roligare sporterna som jag vet just nu, det är så skönt att komma ut i luften. Som att det inte finns inomhus. Ja ni fatttar väl säkert vad jag menar. Tror jag också ska försöka ändra header om jag kan. Dom förra bloggarna har inte gått sådär jätet bra när jag har försökt. Men i får se
 

Kommentarer
Postat av: Wilma Granström

Svar: Okej.. har ännu inte bestämt mig men tack för din åsikt! :)

2013-04-09 - 12:20:23
URL: http://wilmacelina.blogg.se/
Postat av: Sara - Hold on be strong

pll <3

2013-04-09 - 13:48:39
URL: http://saraleasofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback