Hejsan hoppsan

Jag skrev ett inlägg vid 3 idag men av någon konstig anledning funkade inte mitt internet och det publicerades aldrig.

Idag har jag som sagt vart i Halmstad med Kajsa och Sara och shoppat lite. Vi tog tåget vid 11, gick i lite affärer, käkade sen gick vi i lite mer affärer. Kajsa var tvungen att åka hem med 4 tåget pga av någon fotbollsmatch men jag och Sara stannade kvar och gick i lite mer affärer. Jag fick med mig en klänning, palladium ÄNTLIGEN, lite smink och två par shorts. Det var inga märkvärdiga saker egentligen men jag visar allt imorgon.
Trotts att klockan bara är 10 så ska jag sova för jag är så fruktansvärt trött haha. Imorgon åker jag till Halmstad igen, fast med innebandy tjejerna och kör lite på Arons fortet eller vad det heter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback