Röda vindruvor är så underskattat

 
Rubriken haha?
 
Min helg har vart sjukt rolig, det började i torsdags då vi fick loooov och det var så välbehövligt. På torsdagen gjorde jag egentligen inte så mycket men på fredagen stack jag Bella och Freddie till göteborg och kollade på lite tennis och senare på kvällen stack vi och kollade på bio som slutade vid 23:15 typ, vi åkte hem och när vi var vid borås vid 00:00 stannade vi vid donken och köpte glass så vi vart hemma vid 01:40 ungefär skulle jag tro.
 
Lördagen blev inte så lång efterssom jag vaknade vid halv 12. Påskiddagen åt vi vid 2 med min farmor och hennes syster, sen ko  kajsa så gick vi neråt och köpte lite godis som vi tryckte i oss senare till en massa filmer och skratt. Idag vaknade jag vid 10 eller nått sånt efterssom klockan åkte fram en timme inatt. Nu i eftermiddags så sprang jag en runda och kollade på hockeyn och FBK förlorade, igen... Ush dom bara drog på sig massa onödiga utvisnigar, jaja man får hoppas att de tar 4 raka matcher nu. 
 
Ja och nu ikväll kom mammas och pappas kompisar så åt vi och kollade på mästarnas mästare men det blev för tråkigt så jag gick upp på rummet och kollade på Magic Mike med Channing Tatum, ja och nu sitter jag här och skriver när jag egentligen skulle behöva sova, gudstjänst klockan 10 imon då yey... 
 
Jag kan inte påstå att jag har lagt ner min själ i dessa bilderna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback