Dumma rubriker

Godkväll sverige. 
Dagen började med att jag vart tvungen att gå upp klockan 06:15 på morgonen. Helt sjukt tidigt och som också satte sina spår på lektioner då man råkade somna, men anledningen var för att jag skulle upp till värnamo för att  10 minuter skulle jag byta ut en tråd och gummiringar till min tandställning. Så sjukt onödigt att åka ända dit upp, kan ju göra det hemma bara man får material haha. 
Jag kom till skolan vid tio i nio typ? Ja då väntade nått så otroligt roligt som dans och efterssom jag bara kom in sådär mitt i allt kunde jag ju alla steg och snubblade inte alls eller failade och skämde ut mig, nej nej. Efter dansen var slut fick vi lunch och sedan spanska. Spanskan somnade jag på, inte slummra till utan jag kommer inte ihåg vad läraren sa under halva lektionen. 
 
Nu på kvällen har jag kollat på lite nya vårskor, tror jag ska köpa ett par turkos/gröna palladium. Verkar vara sjukt sköna, och efterssom att jag har gått upp typ 1,5 storlek på 7 månader kan jag knappt ha några skor sen förra året och måste köpa typ 4 par nya.. Kul.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback