Jag blir så irriterad

Som en del av er kanse vet så vart jag väääldigt blond när jag var liten och i 5:an tror jag så färgade jag håret brunt. När jag skulle börja 7:an så ville jag ha tillbaka min gammla blonda färg och vad tror ni jag gjorde? jo jag färgade håret blont, hemma...Håret blev i 3 olika gul/orange toner och mitt hår vart as slitet. Jag färgade det tillbaka till brunt, pga av att det helt enkelt vart för fult för att ha kvar, precis efter vinterlovet och när min utväxt kommer så är den brun men min färg jag färgar med är lite mer glans och rött i. Men mina ögonbryn vill inte vara i samma färg som min utväxt och är totalt vita. Jag blir rädd för mig själv när jag tvättar bort det jag har fyllt imed.Så idag bestämde jag mig för att färga dom med en brun/svart färg, tror ni det gick bra? Nej inte precis, så nu sitter jag här med två uppfckade ögonbryn som inte kommer blekas förrens några veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback