10 sanningar.

Jag har väl aldrig vart så personlig det lilla jag har bloggat, eller ja berättat faror jag har, vad jag hatar, vad jag älskar och så, så för er som läser min otroligt inspirerande(eller inte) blogg, här kommer lite fakta om mig själv. 

1. Jag har tränat tennis sen jag var 8.
2. Jag äälskar ägg, äter  minst två ägg om dagen.
3. Min vänsterfot är cirka 3,5 mm längre än min höger.
4. Jag kan lätt triggas igång och blir bitchig lätt om nån säger emot mig. 
5. Jag är skitnervös inför gymnasiumet.
6. Jag kan bli ganska aggressiv när jag tävlar, tappar lätt temperamentet. 
7. Russin är lika med lycka.
8. Jag får panik på folk som har tiks.
9. Jag typ älskar Göteborg och Stockholm.
10. Jag är hela 169 cm närmare himmeln. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback