Bara en helt vanlig dag

Idag är det veckans mest älskade dag nämligen måndag. Vem gillar inte måndagar upp med en hand, ingen? Nehe.
Skolmåndagarna är väl inte roliga men det hade kunnat vart värre, spanska so matte HKK och biologi. Jag menar det är ju konstigt om skolan är rolig så. 

Nuförtiden är skolan riktigt soft från min aspekt. Jag personligen tycker det nästan aldrig har vart såhär lite i skolan förut, men som sagt våra inlämningar börjar om 2-3 veckor så om drygt en vecka kommer jag klaga på att vi har jätte mycket, som vanligt alltså. Att man aldrig kan sätta sig ner och bara ta tag i läxorna i tid för en gångs skull, men vad vore livet utan stress och press. En annan faktor kanske är nationella, man. Hinner inte riktigt börja på något nytt kapitel inom de ämnena proven ska vara i så det är ganska najs. 

Efter skolan blev det ganska direkt iväg till tennisen för träning med Fredrika. En helt ok träning, lite ofokuserat till och från och därmed en hel del skratt. När man verkligen behöver skratta och ska börja slå på bollar så går det inte och slutar med skrattanfall och tårar. 

Nu sitter jag och familjen framför TV:n och kollar på Färjestad-Växjö semifinal 4. Än så länge ligger Färjestad under med 0-1 men än finns det hopp. Hade vart riktigt roligt om Färjestad hade vunnit, de ligger mig varmt om hjärtat. 

Nu ska jag fortsätta att äta choklad och skrika sopa, ha det bra! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback