Dag 2-3

Dag 2 - en person som betyder mycket för dig
Jag har många väldigt viktiga personer i mitt liv just nu och mitt liv är på topp, men om jag ska välja en så är det min käre vän Ida.

Har redan skrivit om henne, hon betyder typ allt för mig, älskar henne till månen och tillbaka. 

Det finns så mycket att säga men ändå så lite så jag sätter punkt. 

Dag 3-10 sanningar om mig själv
1. Jag älskar livet.
2. Tror den här sommaren kan bli den bästa hittills i mitt liv.
3. Jag hatar att säga adjö eller skiljas från folk.
4. Jag har väldigt svårt med solen, soleksem, blir lätt röd osv, men även att jag vet det så är jag alltid lika dum och steker i solen ändå.
5. Min nya "thing" är marabou 70% choklad.
6. Jag ÄLSKAR färgen turkos
7. Jag kan inte äta wok eller ens tåla lukten av wok sen jag blev magsjuk av det en gång.
8.  Jag tycker mörkbruna bilar är sååååå snyggt.
9. När jag var i 8-års åldern vägrade jag att ha på mig byxor, ville bara ha kjol och klänning. Dumma unge.
10. Hundar är mitt favorit djur alla dagar i veckan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback