Eftermiddag

Hur underbart är inte vädret? Jag har sagt det förut jag vet, men kan inte låta bli att älska dagens väder. Tyvärr så sägs det att turen med vädret försvinner imorgon och det gillar vi inte. Jag vill alltid ha så här varmt! Jag vet inte med er, men jag blir så taggad på livet och sommarn när det är bra väder så ni nar inte. 
 
Egentligen så börjar min tennis vid halv 4 men jag har världens huvudvärk och bestämde mig för att stanna hemma, äta min nya favvo choklad och tycka synd om mig själv. Blir antagligen att jag drar på en film eller två och begraver mig själv i sängen med täcket och filtar. Har en känsla av att jag kommer att svettas men så värt för lite mysighet. 
 
 
 
Får hoppas att mitt detoxvatten sköljer bort huvudvärken. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback