För mycket att göra

Hallå hallå.
Ny dag, nya möjligheter. 
 
Idag vill jag hinna göra så mycket men prio ett just nu är min omtalade SO uppsats som jag har skrivit om i varenda inlägg sen jag tog den på allvar. 
  Men om, eller när, jag blir klar med den så vill jag göra så mycket idag. Vädret är på topp och jag skulle vilja ut och fota en ny klänning som jag köpte igår, samt kanske en ny header, min nuvarande design börjar bli lite uttjatad. Dock så kan jag ingeting om blogg.se och deras stilmallar så jag får väl gissa mig till det mesta och förhandsvisnings knappen kommer jag använda flitigt. 
 
Förutom att fota så vill jag som sagt lära mig att göra en design på blogg, sen så skulle jag jätte gärna ut och träna. Problemet är dock att jag inte vet vad jag vill göra eller när jag ska ha tid med det. Sen så ska jag skriva ett deep inlägg om någon viktif person för mig. Oh herregud vad jag kommer ha fullt upp idag så det är antagligen dags att sätta igång med min uppsats så den blir klar någon gång, så adjö.
 
Random sommarbild som jag bara ville slänga in. Vad är det ens för ful blomma?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback