fredag gubbar

Hallå där bakom skärmen.
Idag är det fredag om ni inte visste det.
Right now är jag på gymmet, eller ah jag har precis kört klart, blev 1h ungefär. idag hade jag fokus på lår/ rumpa. Big booty. Nej skulle inte påstå det, men anledningen till att jag kör mycket ben/rumpa är för min gamla knäskada. Jag hade löparknä innan men har rehabiliterat det så nu har jag ingen känner av det, men jag måste liksom fortsätta att underhålla musklerna som hjälper knäna att dämpa. Sen så vill väl alla tjejer ha en snygg rumpa och snygga ben haha.

Kvällen kommer nog att spenderas i sängen framför en skål chips och någon serie för att jag är forever alone, kanske kan skylla lite på att kompisarna mina ska på Sigges och ingen är hemma.

Men adjö för stunden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback