Hej hopp

Ojoj igen.
Jag har helt enkelt glömt bort bloggen, men jag bara hoppar rakt in på spåret igen iallafall. 

Dagen idag vart tuff och jobbig, tråkiga lektioner osv. 
På lunchrasten stack jag till gymmet och körde lite mage och rygg, sjukt skönt att komma igång igen nu efter lovet som jag har vart allt annat än aktiv på. 
Och när vi ändå snackar om träning så, jag är så sjukt sugen på nya träningskläder. Speciellt sånna linnen med smala remmar och i nyon (?) färger. Dethär så snyggt att jag lite smått avlider. 
Sen så har ju det fina vädret börjat att komma och det gör mig supertaggad inför utomhussäsongen med tennisen och sen massa roliga utomhuspass på alla möjliga ställen. Jag vill va sån riktig Tumblr atlet som kör världens övningar och springer i snygga byxor och bara sporttop, men det är jag inte så den drömmen är ju krossad. 

Actually (bara för att jag inte hittar det svenska ordet) så ska jag ner och köra det 3:e gruspasset för den här säsongen! Älskar att spela utomhus, iallafall nu till en början men det vänder väl om någon vecka som vanligt. Men liksom det är så underbart att köra utomhus, man blir brun, man känner svetten rinna, och framförallt, man kan glida på gruset och man känner sig sten cool. 
Ska bli roligt att kolla tillbaka på dessa inläggen om någon vecka och se hur min inställning är då.

Adios amigos. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback