Hejsan svejsan

Hallå!
Dagen igår vart helt ok, verken rolig eller jätte tråkig, och jag kom bara hem med en ansiktskräm och ett linne samt några hekto godis. Naturhistoriska och teatern var inget märkvärdigt som är värt att prata om egentligen så vi lämnar den dagen. 

Idag vaknade jag vid 9 nån gång, lagade världens brasse frulle med ägg och hela köret. Efter en timme eller något så gick jag till gymmet och körde lite ben/rumpa, men jag var väääldigg oseriös kände jag. Jag gillar inte sånna dagar då allt går piss men vi alla har dom så det är inte så mycket man kan göra åt det. 

På eftermiddagen åkte jag mamma och pappa till Ullared och skulle handla lite. Det slutade med att jag kom hem med ett par skor, det är joggingskor men ska ha set till sneakers/gåskor då jag är mån om knän fötter osv, sen så vart det en bikini, ansiktsvatten och godis haha.
Men imon ska jag till Jönköping och A6 med två kompisar så vi får se om det blir något där också, antagligen inte men set ska bli roligt ändå, roadtrip med tjejerna är aldrig fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback