Keep calm and love Desperate houswifes

För tillfället sitter jag återigen bänkad framför TV:n för det är hooockeeeyy!
Semifinal match nr 5 och vinner Färjestad leder de med 3-2 i matcher och nästa match skulle då kunna vara avgörande. Nu kanske jag låter som ett hockey freak men det ä jag treklangen inte, jag är en lagom engagerad person som bara tycker hockey är sjukt roligt att kolla på. 

I vilket fall, idag var det sista dagen i skolan och det är ganska så skönt. Imorgon blir det som sagt Göteborg och det ska bli väldigt roligt och se vad både museumet och teatern har att erbjuda. Jag kan väl ganska öppet säga att jag är mer taggad inför den fria tiden och inte besöken men det tror jag dock de flesta är. 

Men dagen idag var väl helt ok. Vi började med heltimmar på so:n för läraren vart inte där, sen varefter som sagt bara standard ämnen. Jag vill bara be om ursäkt till alla jag har snäst åt idag, jag hade en av mina grumpy dagar som det har vart en hel del av det senaste, men jag får skylla mig själv. Det är bara jag som kan stänga ner mobilen och ipaden i tid, men liksom att kolla på träningskläder är mycket roligare än att sova. 

Imorgon kan det hända att det kommer uppdatering från gbg men förvänta er inget (ja jag vet att ingen läser det här ändå, men vill ha lite inlevelse liksom). 
Tjingeling 

Favvo serien <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback