Nu ska jag vara sådär lagom äcklig

Hej hallå!
 
För er som bor i närheten av Smålandsstenar så tror jag att ni upptäckte att det var riktigt bra väder idag, så jag och min kära moder åkte till en liten liten by som heter Håcksvik(?) där det var någonslags hälso mässa. Jag överskattade det så sjukt mycket så vart ganska besviken när jag kom dit. Jag trodde det skulle vara proteinstånd och stånd med tränigs utrustning, hälsomat osv men icke sa nicke det var det inte. Det enda som fanns var massage, vilket jag fick prova gratis i 15 min och herregud vad skönt det var! Sen fanns det tre eller fyra stånd med spådamer av något slag vilket jag inte är jätte glad i eller hur jag ska uttrycka mig, samt några andra smyckesstånd och lite så. Men allt som allt var det väldigt tråkigt!
 
På vägen hem vart det meningen att vi skulle svänga in till Burseryd marknad och köpa lite klassiskt marknads godis, men nej för de hade redan börjat att plocka ihop och nästan allt var nere redan. Gissa vad klockan var. Den var 14:00, jag menar komigen vem lägger ner en (förhållandevis) stor marknad vid 2? Så ungefär vid det tillfället så åkte mitt bitchmode on när jag insåg att jag inte skulle få mina långa godissnören.
 
Doc så kompenserade det upp sig när vi stack in på Netto och köpte naturgodis. Och nej, naturgodis är inte ens nyttigare än vanligt godis.
 
Men jag kom hem, pluggade på min kära SO uppsats som för övrigt ska vara inne imorgon, men jag har bara diskussions/refletions delen kvar och det är bara aatt babbla på om vad man tycker och tänker. 
  Efter det så bestämde jag mig för att gå till gymmet och idag vart det biceps/triceps/bröst.
 
 Nu sitter jag här och skriver yttligare ett inlägg och jag ska snart lägga mig och se på en film men jag har inte en aning om vilken, men som vanligt när jag inte vet vilken film jag ska dra på så blir det antingen.
1. Mean Girls
2. Någon Katherine Heigl film, 27 dresses, The Ugly truth, Killers osv..
3. John Tucker must die.
Sa någon tjejfilmer?
 
 
 
Fick bli det här istället för mitt marknadsgodis.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback