Oj shit sorry

Oj, det här vart första inlägget idag och jag kan bara säga sorry gubbar men jag lovar att det kommer upp minst 1 inlägg till.

Vet ni vad jag fick veta igår? Att jag ska på en trevlig liten kurs på lördag som kommer göra att jag är redo för övningskörning den 25 maj, alltså min 16 års dag. Jag kan inte beskriva hur taggad jag är att äntligen få börja. Det klart jag har suttit i ett förarsäte och så, men om mindre än en månad kan jag få köra lagligt, ute på riktiga vägar med mötande trafik. Hur coolt är inte det på en skala mellan 1-2? 

Hur många nya bilar kommer vi få köpa nya under de åren jag ska köra kan man undra. Nej skämtar. Jag ska inte överskatta mig själv för jag är inte bra men jag tror väl ändå att jag inte är katastrofalt dålig utan sådär lite mellan dålig. 

Skolan vart najs och onsdagar innebär lång lunchrast vilket innebär gym time. Det vart inte så mycket idag utan jag sprang på löpbandet i 20 min på 12 km/h sen lite mage. 

Nu är jag precis hemkommen från tennisen och det fina vädret. Nej nu vart jag ironisk. Det var inte fint, inte någonstans. Det bara småduggade när vi började spela och det var helt ok men i slutet vart det som någon släppte en hel sjö över tennisbanan så vi plockade in bollarna för dagen. 

Nu ska jag sätta mig med en kopp te och fortsätta greja med min header och design så får vi se om jag lyckas med något idag. 
Hej hopp. 






Kommentarer
Postat av: Lisa

snygg blogg

2014-05-01 - 14:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback