Snälla snälla snälla kom

Jag är så fotosugen nu! Alla finfina blommor börja komma fram ur backen och vädret börjar äntligen bli något åt vår hållet. Snart drar jag fram shortsen och kjolarna ur garderoben och då finns det ingen återvändo!

Nej men ärligt talat vem är inte taggad inför vår sommar? Allt blir ju bra när det är sommar. Sommarlov, semester bad sol, ah fast sol är jag dock inte jätte glad i. Det har jag som närmaste "allergi" om man får säga så. Jag blir väldigt röd och är det riktigt illa får jag blåsor, och när utomhussäsongen på tennisen börjar får jag alltid små fina soleksem på händerna som inte alls kliar. Detta året blir nog ännu mer rolig eftersom jag inte har ätit min "medicin" som jag skulle, men jag får skylla mig själv dum som jag är.

Men åter till foto. Den bästa fotosäsongen är snart här och jag är taggad till 1000! Jag kan knappt vänta till Italien resan och när jag ska till Ida. Gud va mycket fina bilder jag kommer få, orkar knappt, jag kommer aldrig behöva leta efter Google bilder igen och det är ett stort steg. Även om jag kommer ta 3000 bilder kanske 200 är användbara, men man får väl vara glad med det lilla. 
Btw, jag har ju ett nytt objektiv också, det är dock en ganska gammal model, ett Tamron 18-250 II tror jag det är men kan inte lova, men hur som helst det ska bli svin roligt att testa det! 

Sommar kom nu tack. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback