Torsdag

Idag är det onsdag vilket innebär fredag imon och man kan äntligen släppa loss. Everyone goes craycray. 

Dagen i skolan, helt ok som vanligt. Alltså jag vill inte berätta om skoldagarna för det händer nada speciellt och om det gör så berättar jag väl det, men liksom "ah idag hade vi so svenska och biologi, asså skit tråkigt", jag spyr på det. Så nu kommer jag inte skriva om skoldagar mer punkt. 

Klockan är slagen 18:00 och jag har vart hemma ett tag. Jag borde skriva på en so uppsats, men liksom känner att jag måste vara stressad sista timmen innan inlämning så jag kan inte skriva för långt så jag får det lugnt i slutet, så funkar det inte. 
Jag funderar dock att göra någon träning, gym eller springa eller så men det blir nog antagligen inte så, soffan är helt enkelt för skön. Imorgon ska jag dock dra till gymmet och köra på hårt. 

Btw det är en sak på gymmet som jag verkligen hatar. När man kommer dit, as taggad men sen så är det massor av muskelknuttar som ska ta aaaall plats och man känner sig som en amatör och en myra. Så var det i måndags, jag vart as taggad på att köra ben. Började med uppvärmning och två maskiner, sen skulle jag köra en övning på golvet men då vart jag ivägen för 3 personer så jag tänkte "ne nu går jag" och det gjorde jag också. Gissa hur länge jag var där, rätt svar är 25 minuter. Får panik. 

Jag tror jag ska köra någon sån här 30 dagar utmaning, så blir det kanske lite bättre uppdatering, kanske med stora bokstäver, eller troligtvis inte. Men vad tusan jag kanske överträffar mig själv för en gångs skull. 

Dagens mellis, egengjord bananglass, morötter gurka med paprika/vitlök dipp.
Namnam. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback