11/5

Jag har sort of läxor som måste göras och andra saker som måste prioriteras atm och som ni vet hatar jag slafsiga tråkiga inlägg så då blir det att jag inte har gjort nått knlämpå någon dag. 

Kvällen igår vart iallafall suverän. Jag och Fredrika tog bussen upp till Gislaved och träffade vår kära vän Isabell. Som alla de andra gångerna vi träffas och inte orkar laga mat så går vi till pizzan istället. Jag har inte ätit på sådär jätte många pizzor i Gislaved men jag måste säga att Ole dole doff är riktigt gott. Hela stället är så mysigt och trevlig stämning, så ska ni käka pizza i Gvd nån gön, gå till Ole dole doff!

Efter pizzan gick vi med till Isabell och badade badtunna i 3h ungefär. Jag önskar så mkt att jag hade en badtunna. Alltså förstår ni hur otroligt skönt det var att sitta i 38 grader vatten i 3h?! Heaven on earth. Ja och vad gör tjejer som samlas på ett och samma ställe? Jo dom snackar och snackar och snackar och det var väl ungefär det vi gjorde. Allt mellan himmel och jord vart väl sagt.

Efter badandet gick vi upp och kollade på Eurovision. Det vart väl helt klart ok deltagande. Det var en del låtar jag faktiskt skulle kunna tänka mig att ha i hörlurarna när jag tränar och som hade ett sånt gött sväng i melodin. 

Idag består dagen av plugg plugg och lite mer plugg. Vi har nationella i veckan, religion, vi har kemi redovisning, svenska inlämning och jag måste börja träna inför HKK provet. Jag älskar mitt liv just nu. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback