Andra maj

Idag vart det inte bra väder ändå trots att jag hoppades på det, men aja jag och pappa lyckades att bege oss ut på vägarna med våra cyklar.
Det var kallt och det blåste och det vart mindre roligt men efterkänslan är ganska skön så man får väl säga att det hela är värt det.

Nu, två timmar efter att jag kom hem och har ätit stretchat och så så är jag väldigt trött och efter att jag har skrivit klart det här så kommer jag garanterar sova en timme. Det som dock är bra är att min powernap eller vad man kallar det, inte ställer till för mig när jag ska lägga mig ikväll och det är väldigt skönt.

Btw, imorgon så ska ju jag på kurs! Kan fortfarande inte fatta att jag faktiskt får köra snart. Alltså mina år på högstadiet har nästan gått tragiskt fort. Snart börjar gymnasiet och jag ska börja i Halmstad och det hela kommer bli så annorlunda. Men det ska jag inte grubbla över nu, det är ju trots allt sommarlov före!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback