Glad Valborg

Jag har ingen aning men Valborg kanske var igår? Och btw stavas Valborg med stor eller liten bokstav. Nej bra fråga. Det är sånna random frågor som poppar upp i huvudet när man har legat och degat i soffan för länge och hjärnan börjar varva ner. 
 
Dagen idag har väl inte vart så fartfylld, ingen träning bara lite plugg och massor av spel.
Alltså jag är ju beroende av alla dessa jädra spelen, Samuraj nått, hayday och Clash of Clans. Det skulle vart en överdrift att säga att jag var bra på något av de spelan jag nyss nämde, men roligt som satan är det. Eller, roligt och roligt, det är något som sätter sig på hjärnan och som sedan inte försvinner. Dumma spel, förstör mitt fantastiska liv. Jag menar, jag är beronde av att så vete och mata kossor, kan lika gärna flytta ut i skogen och skaffa mig en bondgård
 
Lite tid hade jag över idag trots allt stohej så jag bakade en lite hälsosammare öppelsmulpaj som jag dock inte smakat på än. Om den är god så kommer jag att lägga upp det otroligt svåra och komplicerade recpetet. 
Om ni förstod min ironi så ja. 
 
Imorgon hoppas jag på ett lika bra väder som idag fast något varmare. Förhoppningsvis ska jag och min kära far ut och träna på cyklarna. Ja för er som inte vet det så satsar jag på att kunna cykla halva vätternrundan(?), när det än kan hända. Nej men det är liksom en sak på min idag bucketlist, att ta halvklassikern, men frågan är ju om jag verkligen någonsin kan få den fysiken. Men innan vätternrundan(?) så ska vi antagligen cykla hallandsloppet på 10 mil tror jag den här. Jag förstår knappt vad jag har gett mig in på, men men jag får se till att klara det. 
 
Ha det bra gubbar. 
 
Kvällens mindre fina bilder på mitt väldigt goda kvällsfika. 
Jag måste bara säga att jag älskar netto, 500g jordgubbar för 15 kr?!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback