I Måndags

Ja i måndaga, då jag skrev att jag hade ont i huvudet, det var inte sant.
Vår käre vän Moa fyllde 16 år för någon vecka sedan och vi bestämde oss för att överaska henne vilket vi lyckades med! We goes pro. Det var dock svårare än vad jag trodde det skulle vara och en vit lögn eller två behövde vi dra men tillslut så lyckades vi. 
 
Kvällen vart jätte lyckad. Vi käkade pastasallad, gjorde upp en egen eld på stranden(trots att vi verken hade tändvätska eller ved med oss). Tro det eller ej, men jag tog faktiskt årets första dopp! Stolt tjej här jaow. 
Det vart undebart väder och det var bara en helt super bra kväll! 
 
Mosen, födelsedagsbarnet 
 
Tur att jag syns minst av alla.
Lite stolt är man ju faktiskt
Dock så blev alla bilder i weird kvalite. Kan ha vart för att jag fotade motsol utan skydd, men som sagt jag är inget foto pro så. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback