Senil på g

Jag har väl vart minst sagt off de senaste dagarna och de ber jag ursäkt för. Inte ok att inte blogga på flera dagar, nu blide skamvrån. 
Nej det tro jag ej men ärligt talat så har jag inte haft något roligt att blogga om så ni ha inte missat något.

Vidare till något helt annat.
Nu är klockan halv tio ungefär, på kvällen såklart.varje eftermiddag tänker jag likadant, idag ska jag lägga mig tidigt. Men icke sa nicke, det blir alltid lika jädra sent varje gång. Gå och lägg dig kärring, hur svårt kan det vara? Och den enda som tar skada av det är ju såklart jag själv. Men det är lite roligt att jag säger hela tiden att jag ska göra saker, jag ska sköta mig men det blir 9/10 gånger inte så.

För ett annat exempel. Hur många gånger har jag inte sagt till mig själv inför en skolstart att jag ska vara duktig och börja plugga i tid? Gör jag det, nej inte direkt. Dum unge är vad jag är. 

Hur som helst. Mina dagar har inte vart så fartfyllda sen jag skrev sist. Jag har tränat som vanligt, jag har pluggat som vanligt och jag börjar som vanligt få lite panik över sakerna som jag borde vara klar med fast jag inte är men men. Vädret har vart skit för den delen också. Det bara regnar och regnar och regnar för tillfället. Det möjliga enda saken som är bra med regnet är väl att tennisbanorna får lite "återfuktning" efter all sol. Banorna började nästan likna öknar nu i slutet så det vart väl kanske bra med lite vatten trots allt. 

Det kan vara bra med regn men ack så tråkigt är det. Regn gör livet depp. Jag sitter och tycker synd om mig själv med min choklad framför ipaden eller tv:n. Sover gör jag en del också och jag Dover alltid lite längre än vad jag borde vilket alltid slutar med stänga inte kan sova på kvällen. Nej inte alltid men ofta.

Imorgon är det 5 veckor till skolan slutar och jag funderar att fira lite i förskott. Det är inte långt kvar nu alltså. Det är en underdrift att säga att jag är lite nervös inför slutbetygen men om jag bara ligger kvar på samma nivå i alla ämnen kommer jag bli super nöjd så det får jag väl hoppas på. 

Tjottahejtan 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback