Söndags ångest

Nu är jag äntligen hemkommen. Äntligen och äntligen, det vart ju ganska mysigt trots allt men ändå skönt att komma hem till sitt egna hus, rum och säng. 

Som jag sa så stannade vi på stadium outlet och jag fick med mig två par träningströjor i orange färg ungefär. När vi var inne på stadium då så hittade jag, vad jag trodde, ett par träningstajts från Kari Traa och dom var jätte mycket strech material, svårt att förklara. Men iallafall de verkade hur sköna som helst att träna i så jag gick in och provade och dom satt som en smäck. Det hela förstörs dock nära mamma kommer in och säger "varför har du på dig ett underställ?" Min värld krossades. Nej nu ska jag inte vara deep, men dom satt så bra och var så sköna men jag vill liksom inte gå runt och träna i ett underställ så jag köpte dom inte, buhuhu. Om det hade vart träningstajts hade jag köpt tre par kan jag säga. 

På tala om något annat så fick jag också med mig två par ballerina, bara standard så inför sommarn. Köpte dom på skopunkten tror jag, ah det var det. 

Återigen på tal om något annat. Jag vet inte riktigt hur jag ska säga det här men jag tycker det är så mysigt att gå i stora mataffärer. Kalla mig konstig men jag tycker det. Man kan liksom gå runt och kolla på massa skönhetsprodukter och saker som inte finns här i vår lilla by. Det kan vara en av dom mysigaste sakerna som finns. Alltså när jag åker till storstäder går jag in på så många Ica Maxi och Coop som jag bara kan hitta. Det är en sån där besatthet som man skulle kunna göra ett gV-program om. Det är ju fel någonstans på mig. 

Som jag sa, det är ju skönt att vara hemma nu men jag har ju lite smått panik och gammal hedlig söndagsångest. Vi har nationella på matten onsdag fredag och det vill jag typ spy på. Den här veckan kommer bli tuff. Jag måste skriva ett ton med olika saker, plugga inför NP, fota och hålla bloggen på en lagom ok nivå. Jag kommer smått dö, men det är ju bara en full månad kvar sen kan man släppa allt så jag får bara kämpa på så gott som det går så kommer det att gå jättebra säkert. 

Hej och hå. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback