Underbara Tylösand

I Halmstad rullar det på bra tycker jag.
Efter kursen så åkte vi in till stan och shoppade. Jag hade sett såååå fina klänningar på hemsidor men sen när vi kommer dit, nej då kan ingenting passa. Jag såg en så underbar klänning på hm, den var mintgrön och alldeles luftig och skön, men problemet var ju att man såg igenom helt och hållet. 
 
När jag ändå pratar om H&M. Jag kan nästan lova er att jag var där inne i 40-50 minuter sammanlagt och jag kom ut med nada. Jag provade minst 10 par jeans, men nej inga passade sådär perfekt. Jag förstår inte hur stort kliv det kan vara mellan en storlek på jeans? Inte 36-38 utan liksom 27/32-28/32. Det var precis vad jag provade, 28 var way to stort i midjan och tajt men ändå inte jätte tajt om låten, 27 kunde jag knappt andas i för midjan vart då tajt men låren satt perfekt. Jag blir så irriterad på alla dessa jeans storlekar. Men det var bara en modell. Jag provade en annan modell och den satt perfekt överallt, men nej då vart dom för korta och den första tanken som poppade upp i huvudet var "jag älskar mitt liv". Nej inte precis. 

Tack vare att jag spenderade nästan 1h på H&M gjorde det att jag knappt hann gå till de affärerna jag inte hade vart i och det hela slutade med ett enda linne från Gina tricot. Shoppaholic. Dock då åkte vi till Ica Maxi senare på kvällen och tro det eller ej men dom hade E.L.F cosmetics där så jag köpte en bronzer i färgen gold tror jag. 

Trots min minst sagt lyckade shoppingrunda igår så ska bi åka till stadium outlet idag och jag hoppas på att jag kan få in lite nya kläder i min tröningsgaderob. Lite nya snygga linnen och så. Om jag inte är helt ute och cyklar så tror jag dom har en skoaffär precis bredvid och om fallet är så så ska jag nog gå in där och kolla på lite ballerina eller sandaler. Man kan aldrig få nog nu till sommaren. 

Jag glömde att berätta. Igår. Af jag ute och fotade lite och jag kan sögs att jag+landskapsfoto= kaoz. Jag är så dålig på det att det är pinsamt. Dessutom vart det inget fint väder när jag var ute men jag får se om det är något som är värt att publicera annars bara kastar jag kameran i soptunnan. 

Hejdå. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback