Dag 5 - Två webbsidor jag ofta är inne på

Jag tycker det är svårt att bara välja två sidor som jag är inne på för jag är väldigt ofta inne på mina kompisars bloggar, kända bloggare, tränings bloggar osv. Om jag hade vart tvungen att välja två bloggar så hade det vart:
1. Alexandra Nilsson aka Kissie's blogg
2. Ida Warg träningsblogg
 
Om jag skulle välja en sida som inte vore en blogg så skulle jag nog ha tagit aftonbladet. Jag vet att jag låter som en gammal gubbe nu, men det finns faktiskt intressanta saker där och allt är inte om trafik olyckor. Det finns faktisk artiklar om mode/skönhet/träning och annat skojsigt som inte tillhör 70 bast kategorin. Sen finns det massor av serier också som kan vara roliga att kolla på. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback